کانون آموزش ریاضیات (کارا)

پایگاه تخصصی ریاضیات ( آموزشی ، تحلیلی ، خبری)

کانون آموزش ریاضیات (کارا)

پایگاه تخصصی ریاضیات ( آموزشی ، تحلیلی ، خبری)

راهنمای تدریس فصل اول حسابان جدیدالتالیف

از لینک زیر می توانید راهنمای تدریس فصل اول حسابان جدیدالتالیف را دانلود نمایید.

راهنمای فصل 1

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام.من لینکتون کردم. اگه خاستین با" نام دلنوشته های من برای تو " لینکم کنید.

[ بدون نام ] 1389/12/27 ساعت 19:39

در نیایشی دیگر با من باش....

در نیایشی دیگر با من باش...

ریحانه 1390/06/03 ساعت 10:34

تروخدا امتحان حسابان رو اسون تر بیارید مرسی

m 1390/08/04 ساعت 14:47

سلام واقعا متشکرم خیلی برام مفید بود. لطفا برای فصل هم به ما یاری بدید.

narges 1391/08/29 ساعت 17:51

mamnonam azaton
faghat chera javabhaye tamrinhaye akhare faslo naneveshtin?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد